Wednesday 29 August 2012

syawal . aidilfiti. lebaran




Assalamualaikum.. =)



sekejap je kan, pejam celik pejam celik, raya dah menjelma lagi.. !!!



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, maaf zahir dan batin kepada korang yang mengenali diri ini.. maaf banyak-banyak atas semua salah silap yang pernah dilakukan.. huhu.. kosong kosong ye.. :D

satu lagi ucapan, SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE- 55! sedar tak sedar, dah 55 tahun kita merdeka ye.. mak and ayah aku pun dah 55 tahun dah umurnya.. moga dipanjangkan umur mereka hendak-Nya. 

Buat kawan-kawan se-IPG yang pg membuat persembahan latar manusia ataupun human LED tahun ni, gud luck diucapkan.. semoga persembahan malam esok akan berjaya dengan kebaboomnya.. hehe.. tahun ni aku tak dapat join diatas sebab-sebab yang tertentu.. jealous jugak sebenarnya tengok gambar-gambar diorang.. mesti sangat best kat sana.. huhu.. ape nak buat, tak ada rezeki nak join.. mesti diorang fikir aku yang duduk kat umah ni buat assignment.. haha.. memang tak lah.. aku duk umah makin malas nak buat kerja ada lah.. last nye, sampai sekarang ni belum bersentuh lagi assignment n tasks yang melambak ni.. ape nak jadilah kau ni su.. huuu >.<

kalau nak cerita pengalaman raya tahun ni, hmm raya tahun ni buat aku dan family aku adalah sangat simple dan sederhana.. in fact, kitorg tak keluar beraya pun.. kawan-kawan pun aku tak sempat nak jumpa.. duduk rumah je.. baju raya tu adalah beli, tapi raya pertama pun langsung tak pakai.. aku and adik beradik aku semuanya dok pakai t-shirt and kain batik je kat umah.. haha.. entah raya ke berapa ( aku dah lupa ) baru la kitorg pakai baju raya.. tu pun sebab pegi rumah makcik yang berdekatan. hehe =)


okaylah.. rasanya tu aje utk dikongsikan.. chow dulu.. assalamualaikum.. :D




No comments:

Post a Comment