Tuesday 31 July 2012

..BiRtHdAy wishes..







Assalamualaikum.. :)

Happy Birthday to you!! 
Happy Birthday to You!!
Happy Birthday to _______
Happy Birthday to youuuu.. !!
^_________^

Selamat hari jadi diucapkan kpda insan-insan teristimewa dalam hidup aku.. haih, bulan 7 ni mmg bulan yang penuh dengan birthday untuk aku.. mana x nye, ramai yang aku knal, biirthday nye adalah dalam bulan Julai ni.. :)

23/ 7 - Birthday abah aku dengan abang aku.. 
ya, hari yang sama. happy belated birthday ye abah and abang macho.. :D

to abah: 
may Allah heal you faster. be strong okay.. we'll always be by your side.. yg paling penting, jangan give up. kita berusaha, insya-Allah, Allah akan bantu kita. Moga Ramadhan kali ni membawa barakah dan kesembuhan buat abah.. amin.. su sayang abah sangat sangat sangat! mmuahh.. rindu kat abah.. xpe, minggu ni su balik lagi.. see u soon! :)

to abang Faiz a.k.a abang macho: 
hmmm... moga segala usaha kau , Allah akan jadikan kenyataan. aku kagum dengan ketabahan kau. memang kau selalu gelak-gelak, buat perangai gila semua tu, tapi dalam hati aku tau sebenarnya kau sangat sedih dan susah hati.. dun worry, my big brother.. just keep going. Allah belum bagi rezeki sebab Dia tau, ada yang lebih baik yang dia boleh bagi kat kita.. So, keep getting stronger and stronger okay.Aku tau, kau dah banyak berkorban.. dun worry, i'll study hard.. x main2 kat sini.. kalau aku ngantuk dalam kelas pun, nanti aku catch up balik okay.. heeee..  luv u so so so much! ^^,

Both of you are the best men that i've ever know in my entire life.. aku nak cari husband segagah ayah aku, dan setabah abang aku..

30/ 7: Birthday member time sekolah dulu..
Yazid and Priya

to Yazid:
woi, thanks sbb call aku smlm.. hehe.. x payah terharu sangatlah aku ingat birthday kau.. kata kawan.. kan? :D study elok-elok tau.. jumpa jodoh nanti jangan lupa kenalkan kat aku, okay.. :D oh ya, raya jangan lupa datang rumah.. hehe

to Priya:
Priya Shamini, happy birthday ya.. miss u so much dear.. hope we can spend some time this coming holidays.. dah lama x gaduh-gaduh manja kan.. hehe.. btw, study hard okay.. smoga dapat jadi lecturer TESL nanti.. hehe

31/7: Birthday bestie aku dan DIA
Fatin Nor Izwani and En........ .

to Wani:
sayaaaangggg!! happy birthday ya.. HAHAHAHA tua jugak kau akhirnya.. ^^, thanks wani sebab selalu ada dengan su every time i need you.. ya, i'm so grateful to have you by my side.. BFF is what we are kan.. so wani pun kalau ada prob jangan simpan.. sharing is caring.. jangan pulak sebab apa yang jadi kat su, wani tak nak share masalah wani. konon taknak bebankan fikiran su lah ape lah.. alasan lapuk! give and take, sayang.. give me a chance to do the same 4 you.. paham? raya ni kita jumpa ye.. nanti kita menggebang sampai ke petang.. hehe.. take a good care of yourself. luv u so much.. :)

to  DIA:
hmm.. mintak maaf,.. tahun ni pun saya masih x berani nak wish birthday anda in person.. memang, 6 tahun sangat lama kan.. tapi demi Allah, sekali pun saya x pernah lupa.. setiap tahun saya wish, tp anda tidak tahu.. take care ye.. cepat-cepat cari calon n jangan lupa bagi saya rasa nasi minyak anda.. thanks for everything.. and sorry for everything too.. :)

haaa.. tak lama lagi, menyusul la pulak birthday adik aku..

2/ 8: Birthday my lil sis..
Happy becoming birthday ye, Norainasafika

 belajar betul-betul.. dun let them bring you down.. you can do it.. yes, you can make it! belive. truth. have  faith. nanti akak belikan hadiah ye. luv u dear :)

Happy Birthday semua.. kpada anda yang sedang menyambut harijadi, happy birthday jugak kepada anda ye.. 
May Allah grants you with health and wealth..
and most important with bless and barakah..







selamat berpuasa dan selamat berbuka.. 
^^,


No comments:

Post a Comment