Friday 9 November 2012

Holiday!!!!


Assalamualaikum.. :)

Alhamdulillah, masih lagi bernyawa dan bertenaga pada hari ini, masih lagi diberikan ruang dan peluang untukn mencorat-coret di sini.. ewahh formal pulak bahasa aku kan? hehe.. hmm.. hari ni sebenarnya agak meaningful untuk aku. Mana tak nya, hari ni aku dah start bercuti. Yahoooo!!!! akhirnya hari ini tiba jua.. :D
A few days ago, aku telah BERJAYA menghabiskan dan menjawab final exam aku.. hoho.. for your information, ni adalah kali pertama aku dan rakan-rakan seperjuangan PPISMP TESL Cohort 3 jawab finale exam kat makatab terchenta IPG KAMPUS ILMU KHAS. eh, kenapa pulak 1st time? bukan dah 1 tahun setengah ke? yup. memang la dah setahun setengah aku kat sini, it supposed to be three times of final exam, but foundation course for TESL memang special sikit. we sit for exam only once. i mean, this tima la. hee.. Alhamdulillah.. agak gembira disitu apabila berjaya jawab semua soalan. tapi baru berjaya jawab je. Resultnya dapat tahun depan. ahhh mencinya mencinya.. part yang paling aku tak suka when it comes to exam ialah time menunggu results. oh.. berdebar kot.. huhu.. Apa pun, i hope i'll get a good one. Amin..

oh.. setelah penat lelah menjawab exam, pada 8 Nov semua students Cohort 3 ni melepaskan tension di Hotel Maluri, Cheras. Amboii hotel, kemain gitu.. hahaha.. apa kitorang buat kat situ? actually, malam tu kitorang ada annual dinner yang akhirnya berjaya dilaksanakan setelah puas dirancang sejak awal semester lagi. :) Congratulations to the committees and those who have worked so hard for this memorable dinner. :) decoration dan persiapan yang dibuat sangat menarik, plus dengan food yang mouth-watering, alhamdulilah, rasa sangat seronok dan berbaloi for paying RM100 earlier.. ;)

these are some of the photos taken during that night;











these are my cohortmates and lecturers ;)

Alhamdulillah, hari ni jugak aku akan balik kampung. :) dapat jumpa emak. yeayy!!! okay lah, nak kemas-kemas barang dulu. tak sabar nak balik. hehe :) tata

*actually hari ni jugak genap 40 hari abah pergi. semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman. abah su sayang abah.. :) Al-Fatihah 




No comments:

Post a Comment